اخبار هنر دیجیتال / ویزارت - فستیوال پایان سال طراحان و هنرمندان دیجیتال

1297

ویزارت - فستیوال پایان سال طراحان و هنرمندان دیجیتال

خبر خوب اینکه اولین فستیوال هنرهای دیجیتال ویزآرت قرار است 14 و 15 اسفند سال جاری برگزار ‌شود. در این فستیوال تمام فعالان حوزه‌های هنرهای دیجیتالی‌ مثل هنرمندان کانسپت آرت، طراحان کاراکتر، مدل و تصویر حضور دارند.
ویزارت - فستیوال پایان سال طراحان و هنرمندان دیجیتال

خبر خوب اینکه اولین فستیوال هنرهای دیجیتال ویزآرت قرار است 14 و 15 اسفند سال جاری برگزار ‌شود. در این فستیوال تمام فعالان حوزه‌های هنرهای دیجیتالی‌ مثل هنرمندان کانسپت آرت، طراحان کاراکتر، مدل و تصویر حضور دارند.

این فستیوال برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ورود به وب‌سایت فستیوال ویزارت در این جشنواره هیجان‌انگیز حاضر شوند. گردهمایی آنلاین ویزارت شامل برنامه‌های متنوعی مثل گپ و گفت با هنرمندهای مطرح هنرهای دیجیتال کشور، برگزاری ورک شاپ‌های مختلف، فروش اثر و آموزش ایجاد پروتفولیو است.

در ورک شاپ های فستیوال ویزارت، استاد کارگاه حین خلق آنلاین یک اثر، از مراحل مختلف طراحی و اجرای ایده صحبت می‌کند و به پرسش‌های مختلف شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهد. در اولین فستیوال ویزارت ورک‌شاپ‌هایی مانند کانسپت، طراحی کاراکتر، تکسچر و مدل سازی، تصویرسازی و مانند آنها برگزار می‌شود.

بررسی پورتفولیوهای هنرمندان از دیگر برنامه‌های این فستیوال است. در صنعت طراحی و گرافیک، پورتفولیوی باکیفیت می‌تواند روی پیشرفت حرفه‌ای یک هنرمند اثر مستقیم داشته باشد. یکی از بخش‌های این جشنواره هم بررسی پورتفولیوهای هنرمندان و پاسخ به پرسش‌های متداول طراحی آن خواهد بود.

از بخش‌های دیگر و هیجان‌انگیز این جشنواره، امکان فروش آنلاین آثار هنرمندان است. در این بخش که با هدف ترویج فرهنگ فروش آثار هنری دیجیتال شکل گرفته، هنرمندان می‌توانند آثار هنرهای دیجیتالی خود را در قالب پوستر، آرت‌پرینت، استیکر، اسکچ بوک، کتاب، کارت پوستال و شکل‌های دیگر به فروش برسانند.

ویزارت - فستیوال پایان سال طراحان و هنرمندان دیجیتال

پنل‌های گفت‌وگو یا talkهای فستیوال ویزارت از دیگر بخش‌های پرطرفدار این جشنواره است. هنرمندان و طراحان گروه‌های مختلف در این پنل‌ها دور هم جمع می‌شوند و درباره موضوعات مختلف متنوع این حوزه با یکیدیگر گفت‌وگو می‌کنند و تجربه‌های شخصی خود را در زمینه موفقیت‌های فردی به اشتراک می‌گذارند.

پنل‌های گفت‌وگو بیشتر از همه برای هنرمندان تازه‌کار، دانشجویان هنر یا علاقه‌مندان طراحی که به تازگی وارد عرصه فعالیت‌های هنری شده‌اند، مفید و پرکاربرد است.

فهرست کامل کارگاه ها و پنل‌های گفت و گو فستیوال ویزارت (talk) را می‌توانید از طریق این لینک دریافت کنید.

در اولین فستیوال هنرهای دیجیتال ویزارت قرار است هنرمندان داخلی مطرح این حوزه مانند ترانه کریمی، فرهاد نجومی، امیر زند، مهرداد ملک احمدی، مهدیه فرهادکیایی و رضا دالوند حضور دارند. و کارگاه برگزار می‌کنند. در نتیجه این فستیوال فرصتی طلایی برای ارتباط با این هنرمندان و استفاده از تجربه و استعداد آنها خواهد بود.

لیست کامل سایر استادان حاضر در جشنواره ویزارت را می‌توانید اینجا ببینید.

گروه ویزارت یک اجتماع کوچک و مستقل از تصویرسازها و هنرمندان دیجیتالی است که حوزه طراحی جلد کتاب، کاراکتر، فیلمسازی، تدوین و صداگذاری، بازی‌های ویدیویی و انیمیشن فعالیت دارند. هدف ویزارت ایجاد یک شبکه ارتباطی سالم بین اعضای جامعه هنری و هنرمدان آثار طراحی دیجیتال است.

نخستین فستیوال هنرهای دیجیتالی ویزارت هم با همین هدف شکل گرفته و برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام در فستیوال و اطلاعات بیشتر در زمینه شرکت در این جشنواره می‌توانید به صفحه اصلی سایت فستیوال ویزارت مراجعه کنید.

منبع: ویزآرت
نظرت چی بود؟
کلمات کلیدی
نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!

برای نظر دادن و مشاهده همه نظرها وارد حساب کاربری خود شوید