اخبار هنر دیجیتال / مسافران کشتی نوح را در کرج ببینید!

1248

مسافران کشتی نوح را در کرج ببینید!

نمایشگاه آثار سهیلا جامی 6 دی در گالری مجموعه هارمونیک سنتر افتتاح شد.
مسافران کشتی نوح را در کرج ببینید!

سهیلا جامی مجموعه‌ای از مجسمه‌های چوبی خود را در نمایشگاهی با نام "کشتی نوح" به نمایش گذاشت. او در این مجموعه مخاطب را با وجه جدیدی از زندگی در دنیای مدرن روبرو می‌کند.

این آثار اگرچه فرم و ساختار هنر باستان را به همراه دارد، اما با شیوه اینستالیشن و مفاهیمی که در پی دارد یکی از دغدغه‌های انسان مدرن به مثابه سازه‌ای مادی و تنها را به نمایش می گذارد.

نمایش این آثار در گالری خانه هنر واقع در مجموعه هارمونیک سنتر که خود فضای بازتابنده زندگی مدرن انسان معاصر است در جهت تشدید ادراک مخاطب از کانسپت اصلی اثر یعنی تنهایی انسان مدرن، است.

جامی در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آورده است: مجموعه کشتی نوح نگاهی است به غرق شدگی انسان امروز در میان طوفان زیاده خواهی‌ها و بی‌قراری‌هایش. روایتی از بندهای خودخواسته آدم معاصر که وی را محصور در حصار ایده‌آل نگری‌های مادی و اجتماعی نموده است. داستانی است از تنهایی آدمی و بی‌عشقی او که دستاورد پیله خود تنیده است. انسان مدرن در پی تلاطم زندگی خویش به سکوتی پرمعنی فرو رفته و مخاطب در کشتی‌های این نمایشگاه با آن همراه خواهد شد.

مجموعه کشتی نوح تا سه‌شنبه 11 دی‌ماه از ساعت 8 تا12 ظهر در گالری مجموعه هارمونیک سنتر به نشانی نبش اتوبان تهران کرج، ضلع غربی میدان استاندارد، مجموعه هارمونیک سنتر، طبقه دوم، خانه هنر میزبان علاقه‌مندان است.

نظرت چی بود؟
کلمات کلیدی
نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!

برای نظر دادن و مشاهده همه نظرها وارد حساب کاربری خود شوید