اخبار هنر دیجیتال / حلقه گمشده (Missing Link) برترین انیمیشن جشنواره گلدن گلوب شد

1106

حلقه گمشده (Missing Link) برترین انیمیشن جشنواره گلدن گلوب شد

انیمیشن جذاب حلقه گمشده و یا پیوند گمشده به کارگردانی کریس باتلر برترین انیمیشن جشنواره گلدن گلوب سال 2020 میلادی شد
حلقه گمشده (Missing Link) برترین انیمیشن جشنواره گلدن گلوب شد

با برگزاری مراسم گلدن گلوب 2020 بالاخره مشخص شد که از بین انیمیشن‌های امسال، کدام اثر از نظر انجمن مطبوعات خارجی هالیوود بهتر از همه‌ی رقبای خود ظاهر شده است.

دنیای انیمیشن همیشه پرشده از دستاوردهای فنی و هنری گوناگونی است که در جایی خارج از آن پیدا نمی‌شوند. امسال هم دیزنی، پیکسار، دریم‌ورکس و لایکا هرکدام توانستند به نوبه‌ی خود آثاری را تولید کنند که در جلب توجه مراسم گلدن گلوب موفق باشند و نامزد دریافت این جایزه شوند؛ از «فروزن 2» (Frozen II) که به‌تازگی پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ شد و «شیرشاه» (The Lion King) که در جایگاه یک فیلم لایواکشن انقدر درصد بالایی از دقایق آن را جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری بسیار باکیفیت تشکیل داده بودند که توانست در این رشته شانس دریافت جایزه را داشته باشد. همچنین Toy Story 4 به‌عنوان تکمیل‌کننده‌ی دوست‌داشتنی قصه‌ای بلند، Missing Link در جایگاه یک محصول قابل قبول در دنیای نه‌چندان شلوغ انیمیشن‌های استاپ-موشن و How to Train Your Dragon: The Hidden World در مقام اثر دیگری که یک داستان نسبتا طولانی روایت‌شده در این مدیوم را به پایانی قابل پذیرش برای بسیاری از طرفداران خود می‌رساند نیز نامزدهای دیگر دریافت جایزه به شمار می‌رفتند.

با همه‌ی این‌ها در پایان کار، Missing Link اثری بود که توانست در گلدن گلوب 2020 به میزبانی ریکی جرویز توانست جایزه را تقدیم سازندگان خود کند. طبیعتا مثل همیشه هم عده‌ای با این پیروزی موافق و عده‌ای نیز با آن مخالف هستند. 

 

برای مشاهده انیمیشن حلقه گمشده با دوبله فارسی کلیک کنید

نظرت چی بود؟
کلمات کلیدی
نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!

برای نظر دادن و مشاهده همه نظرها وارد حساب کاربری خود شوید